SLA-veileder ingress

Vi har utvidet SLA-veileder’n

Faggruppen Service Management i DND, som har det faglige ansvarlige for veilederen, utarbeidet en ny og oppdatert veileder for tre år siden. Den har solgt godt siden da, men nå utvider de veilederen ytterligere og ny versjon er klar til nedlastning.

27. november 2015
Ny SLA Anita Smith Lunde

Brukercase: Ny Service Desk veileder

Veilederen for Service Desk ble lansert i slutten av november og har 10. – 11. mars i Trondheim allerede solgt godt. Dataforeningens mål er at veilederen skal være et nyttig verktøy for de kjøperne. Vi tok en prat med en av de som allerede har tatt veilederen i bruk, Anita Smith Lunde som er avdelingsleder for brukersupport i Espire.

30. januar 2015
FGvalg

Kandidater søkes til styret i Faggruppen Service Management

Forslag sendes snarest

Brenner du for praktisk bruk av service management, SLAer, ITIL, tjenestekatalog, servicedesk eller andre områder? Du kan være med å sette ditt preg på arbeid rundt disse temaene i året som kommer.

8. januar 2014
RSS feed